Laiska verkkopalvelun suunnittelu vie käyttäjiä
6.3.2016 - DigitietouttaOikotie verkkopalvelun suunnittelussa voi käydä kalliiksi. Turhaan ei sanota, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Lue lisääOikotie verkkopalvelun suunnittelussa voi käydä kalliiksi. Turhaan ei sanota, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Lue lisääTämän tästä törmää päättäjiin, jotka ilmoittavat heidän kotisivunsa olevan hyödyttömiä.
Tässä muutama sitaatti:
”arvotonta paskaa ja turhaa hömpötystä”
”ei ne aiemminkaan ole tuottanut mitään, miksi niihin investoida?”
Kuulostaako tutulta?
Sivun olemassaolon keskeisin syy on siis näyttää viestisi, siksi sen tulee näkyä heti ja olla keskiössä. Viestisi on yhtä kuin tavoitteesi ja sen tulee olla selkeä ja mitattava. Itsestäänselvyytenä sen tulee myös vastata asiakkaan tarpeeseen.
Lue lisää