Blogi

Laiska verkkopalvelun suunnittelu vie käyttäjiä
6.3.2016 - Digitietoutta

Oikotie verkkopalvelun suunnittelussa voi käydä kalliiksi. Turhaan ei sanota, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Lue lisää
Toimivat kotisivut ovat hyvää asiakaspalvelua
24.2.2016 - Digitietoutta

Tämän tästä törmää päättäjiin, jotka ilmoittavat heidän kotisivunsa olevan hyödyttömiä.
Tässä muutama sitaatti:
”arvotonta paskaa ja turhaa hömpötystä”
”ei ne aiemminkaan ole tuottanut mitään, miksi niihin investoida?”

Kuulostaako tutulta?

Lue lisää
Opas – mistä tunnistan hyvät sivut?
20.2.2016 - Digitietoutta

Sivun olemassaolon keskeisin syy on siis näyttää viestisi, siksi sen tulee näkyä heti ja olla keskiössä. Viestisi on yhtä kuin tavoitteesi ja sen tulee olla selkeä ja mitattava. Itsestäänselvyytenä sen tulee myös vastata asiakkaan tarpeeseen.

Lue lisää